Debata: Konsekwencje pandemii COVID 19 dla zdrowia psychicznego oraz edukacji dzieci i młodzieży
Według badań przeprowadzonych przez zdalnenauczanie.org w wyniku pandemii subiektywny dobrostan psychiczny najbardziej pogorszył się u nauczycieli, aż 65,3% twierdzi, że czuje się psychicznie dużo gorzej lub trochę gorzej w porównaniu do czasu sprzed zamknięcia szkół. Na drugim miejscu w rankingu pogorszenia samopoczucia są rodzice ponad 50% czyje się gorzej. W przypadku uczniów mniej niż połowa czuje się dużo gorzej i trochę gorzej, a 17% czyje się lepiej niż przed pandemią.
Bardzo polecam wysłuchanie debaty, w której bardzo mądrzy ludzie opowiadają o ważnych sprawach. Jeżeli tą stronę odwiedzają również nauczyciele to Was szczególnie zachęcam do wysłuchania debaty. Jeśli nie macie czasu na posłuchanie jej w całości to poświęcicie kilka minut na komentarz Tomasza Bielickiego (nauczyciela i certyfikowanego interwenta kryzysowego CISM) rozpoczynający się w 49 minucie. Przypomina w nim o ważnych kwestiach, które dotyczą pracy nauczyciela, o których wielu zapomina.
Więcej nie zdradzę oceńcie sami :).