Klucz
Tytuł: | Klucz |
Grupa wiekowa: | Szkoła podstawowa kl.I-III, szkoła podstawowa kl.IV-VI, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna |
Cele: | – wzmocnienie koncentracji uwagi – wzmocnienie spostrzegawczości – wychodzenie poza schemat |
Treść zadania dla uczestników: |
Prowadzący zajęcia trzyma w ręce klucz i pokazuje uczestnikom mówią „tutaj mam klucz za chwilę go schowam, a waszym zadaniem jest odnalezienie go, kto go dostrzeże musi wrócić do swojej ławki, usiądzie i nie będzie się odzywał, ani podpowiadał innym uczestnikom. Bardzo proszę o wyjście z sali, a ja schowam klucz”. uczestnicy zajęć wychodzą z sali, a prowadzący pisze na tablicy słowo „KLUCZ”. Chodzi w ćwiczeniu o to, aby wyjść poza schemat, kluczem do odnalezienia jest słowo napisane na tablicy, a nie klucz od sali. |
Źródło: | opracowanie własne |
Nadesłała: | Alicja Nowakowska |
Obejrzyj pozostałe ćwiczenia
- Muszę Ci opowiedzieć o tej książce
- EMORY – gra rozwijająca inteligencję emocjonalną całej rodziny
- Zgadnij, o kogo chodzi
- Gry które pomagają w pracy psychologa szkolnego
- Jak wykorzystać znane gry w nietypowy sposób – DIXIT
- Przykładowe ćwiczenia na czas kwarantanny dla dzieci przedszkolnych
- Warte polecenia zadania warsztatowe
- Jajochrony
- Przy Tobie czuję się…
- Klucz

