Paczka
Tytuł: | Paczka |
Grupa wiekowa: | Szkoła podstawowa klasy I-III |
Cele: | Integracja i przełamanie barier dotykowych. |
Treść zadania dla uczestników: |
Grupa siada „po turecku” w kręgu łapiąc się pod ramiona. Zadaniem uczestników jest utrzymanie uścisku, podczas gdy prowadzący stara się „rozpakować paczkę”, czyli wyciągnąć po kolei trzymające się osoby. Każdy kogo uda się wyciągnąć z paczki dołącza do prowadzących i dalej „rozpakowuje paczkę”. Podczas zabawy należy uważać na to, by uczestnicy zbyt mocno nie zaciskali uchwytu. Ja zwykle informuje ich, że gdy zaczyna ich boleć to mają puścić i odpocząć. Sprawdza mi się ta zabawa w każdej grupie i zwykle po pierwszych zajęciach, gdy przychodzę na następne to pytają czy na koniec będziemy mogli pobawić się w paczkę. |
Źródło: | Inspiracją było ćwiczenie o nazwie Paczka z „Grupa bawi się i pracuje” cz. II J. Rojewska |
Autor: | Justyna Jędrzejewska |
Oceń zaznaczając gwiazdki i kliknij Głosuj!:
[yasr_visitor_multiset setid=0]
Obejrzyj pozostałe ćwiczenia
- Muszę Ci opowiedzieć o tej książce
- EMORY – gra rozwijająca inteligencję emocjonalną całej rodziny
- Zgadnij, o kogo chodzi
- Gry które pomagają w pracy psychologa szkolnego
- Jak wykorzystać znane gry w nietypowy sposób – DIXIT
- Przykładowe ćwiczenia na czas kwarantanny dla dzieci przedszkolnych
- Warte polecenia zadania warsztatowe
- Jajochrony
- Przy Tobie czuję się…
- Klucz